Honey, I'm home!

10 december 2017 - Oud-Beijerland, Nederland

Wat heb ik Nederland gemist!

Mijn eigen douche bijvoorbeeld, of het heerlijk grote bed waarin ik ongegeneerd kan snoozen, want er heeft toch niemand last van (sorry Remco). Of heerlijk rondfietsen zonder belachelijke helm en natuurlijk mijn bank om op te hangen. Een schone keuken waarin ik niet hoef te zoeken naar een beschikbare pan of schone magnetron en een kerstboom met lichtjes in het donker, zonder dat je er in je bikini naar staat te kijken.De kou! Lekker een warme sjaal om en de frisse wind voelen. Hagelslag. Een heuse kledingkast waar ik alles in op kan bergen en onbeperkte wifi.

Maar bovenal is het heerlijk om mijn familie en vrienden weer te zien.

Dit was de laatste blog voor deze wereldreis, bedankt voor het lezen en hopelijk tot snel in real-life!

Liefs Tamar

1. Daniëlle de Koning:
    10 december 2017
    Welkom thuis! Dankjewel dat wij mochten meelezen met jouw belevenissen!
  2. Lisette:
    10 december 2017
    Wat een geweldige tijd heb jij gehad. En nu genieten van alles weer in Nederland.
    Maar dit avontuur zal je voor altijd meenemen.
    Geniet!!
  3. Jolanda Klop:
    10 december 2017
    Welkom in Nederland!! Geniet van alles wat je zo gemist hebt!!
  4. Robert:
    10 december 2017
    Welkom thuis Tamar! Leuk dat we mee konden reizen ! Geniet van ons kikkerlandje! Ondanks geen mooie vergezichten, tropische temperaturen en nieuwe ontmoetingen ..... hebben we het in nederland prima voor elkaar! Fijne kerst!
  5. Ella van Bavel:
    10 december 2017
    Welkom thuis lieve Tamar! Wat was het heerlijk om al je mooie verhalen te lezen. Ik zal het missen. Geniet van je familie en iedereen! Kom je vast snel ergens tegen. Dank je wel. Liefs Ella
  6. Letta Krau:
    10 december 2017
    Heerlijk dat je weer veilig hier thuis bent ,met alle lieve mensen om je heen.Heel bijzonder om met je mee te hebben mogen leven , alle goeds en geniet nu lekker van elkaar.Een mooie tijd om weer bij elkaar te zijn en samen de feestdagen te mogen vieren.groet Letta
  7. Grietje jongerius:
    10 december 2017
    Welkom thuis Tamar. Geniet van alles en bovendien van elkaar. Dank je wel voor al je verhalen!
    Liefs,
    Grietje
  8. Lara:
    10 december 2017
    Welkom thuis lieve Tamar. Bedankt voor het mee mogen genieten. Tot snel, al duurt dat wat langer dan gepland. Dikke X!
  9. Sandra:
    13 december 2017
    Welkom thuis lieve Tamar. Mooi omschreven....Begrijp helemaal wat je bedoelt. Als ze mij vragen: wat is je favoriete bestemming? Dan is het antwoord: THUIS.......
    Ga lekker genieten van het nieuwe avontuur wat je hier weer te wachten staat.
    Dikke knuffel en liefs