Terug van weggeweest

26 augustus 2017 - Brisbane, Australië

SORRY. Ik schrijf niet meer zoveel. En sorry, ik ben afgelopen 4 weken even nog wat meer weggeweest dan ik al was. Zeg maar een soort vakantie, in deze vakantie. Gewoon ouderwets kamperen, met opklapstoeltjes, gasbrandertje en wc-rol onder de arm. Ik zal m'n best doen weer wat meer te laten weten, want eerlijk = eerlijk.. ik doe best wel gave dingen!

Zo zijn Remco en ik half verdwaald in het Kakadu National park, omdat we te eigenwijs waren de bordjes te volgen. En zo heeft Remco zijn eerste duik gemaakt (en tevens de laatste geloof ik..), omdat ik perse bij het Great Barrier reef wilde duiken. Om vervolgens in Noosa Heads onze eerste surfles gevolgd te hebben. We hebben 5000 km gereden door de eindeloosheid van Australië en Aboriginalkunst gezien. We zijn opgegeten door muggen en hebben genoten van mooie zonsondergangen. Oh en de sterren hier zijn.. fenominaal.

Kortom, het gaat goed. Heel erg goed.

1. Lara:
    26 augustus 2017
    Nooit SORRY zeggen als je het druk hebt met genieten. Gewoon doorgaan en dan zien we je vanzelf weer boven water komen. ;-) X
  2. Daisy:
    Hoi Tamar,

Lekkere korte blog deze keer. Ik kijk uit naar je volgende verhalen.

Liefs.

p.s. groetjes aan Nathalie
  3. Daisy:
    p.s. Natalie.

Volgende keer bij jou.

groetjes
  4. Sandra:
    26 augustus 2017
    Ha ha, zoals Lara al zegt: don't be sorry.......
    Genieten van al die mooie foto's en verhalen.
    Blijf vooral zo doorgaan......dan kunnen wij op afstand mee blijven genieten
  5. Letta Krau:
    26 augustus 2017
    Ha Tamar alleen maar geweldig dat jullie samen kunnen genieten en dan is het goed dat je even alles vergeet om er lekker samen van alles mee te maken dus lekker doen, wees wel een " beetje " voorzichtig hè .nog super veel moois samen en maak nog veel mooie foto's groetjes
  6. Elianne:
    26 augustus 2017
    Het klinkt als een grote droom! Ik kijk uit naar je verhalen als je terug bent, genieten is belangrijker dan de thuisbasis op de hoogte houden! Kus!
  7. Anita:
    26 augustus 2017
    Je verhalen lezen we met veel plezier.Dit blog is wel erg kort maar dat zien we ook als teken dat je het te druk hebt met genieten...
    Liefs Dennis en Anita xxx
  8. Michell:
    26 augustus 2017
    Wat een onwijs gave foto's! En wat heerlijk dat jullie zo genieten samen (: heeeeeel veel plezier nog samen! Xx Michell